Thursday 28 August 2014

tolonglah aku..

بسم الله الرحمن الرحيم
In the name of God, the Most Gracious, the Most Merciful


Tolonglah aku..
Betulkan niatku..

Tolonglah aku..
Betulkan niatku..
Andai tersasar
Saat aku mencariMU..

Tolonglah aku..
Betulkan niatku..
Andai tersasar
Saat aku bersama keluargaku..

Tolonglah aku..
Betulkan niatku..
Andai tersasar
Saat aku memahami takdirku..

Tolonglah aku..
Betulkan niatku..
Andai tersasar
Saat aku bertatih mengejar cintaMU

Tolonglah aku..
Betulkan niatku..
Andai tersasar
Saat aku tenggelam dalam nikmat dunia seketika

Tolonglah aku..
Betulkan niatku..
Andai tersasar
Saat aku jauh terbenam tergali pujian insan

Tolonglah aku..
Betulkan niatku..


-Izy Aznuran-
hati meluah

1 comment:

  1. pasti DIA akan menolong kita dgn menghantar sseorang yg boleh membimbing atau membuka pintu hati kita ke arah keredhaanNYA ..insyaAllah :)


    btw, MG tag awk kat GA ni :)
    http://melangkaugarisan.blogspot.com/2014/08/mini-merdeka-giveaway.html

    ReplyDelete