Tuesday 22 April 2014

Akhiri Penantianku..

بسم الله الرحمن الرحيم
In the name of God, the Most Gracious, the Most Merciful

tajuk lagu tersebut
for those terkadang jiwang semacam aku
akan rase lagu tu kena sangatlah dengan hidup

tajuk lagu tersebut
kalau dengar je macam dah mengerti intipati mahu disampaikan
terbawa-bawa perasaan kecewa
tidak mustahil menjadi terlampau

tajuk lagu tersebut
terkadang membawa aku terfikir
bilakah waktunya?
sempatkah aku merasakannya?
mampukah aku melaluinya?

tajuk lagu tersebut
terkadang buat aku sendiri geram je
dek kerana memaksaku teringat akan dia
every little things yang dia lakukan buat aku tersenyum
kini jauh dariku kerana suatu kebenaran
kebenaran demi mencari keredhaan Yang Maha Kuasa

tajuk lagu tersebut
akhirnya
menarikku kembali ke alam nyata
ke alam kepunyaan Yang Maha Penyayang
sudah ditetapkan jalanku begitu
seharusnya aku
semestinya aku berusaha menerima dengan redha
ikhlas
kerana DIA saja yang mampu menggantikan dengan yang lebih baik
sekiranya aku mampu bertahan dengan dugaan ini



credit to: encik google

Alhamdulillah
DIA masih sayangkan aku
kerana aku mampu melawan dan bertegas

Alhamdulillah
DIA masih sayangkan aku
dan aku masih dapat bergantung harap dariNYA

Alhamdulillah
DIA masih sayangkan aku
kerana aku masih memperoleh peluang memperbaik diri

Alhamdulillah


credit to: encik google



Let It Go.
In Shaa Allah


-Izy Aznuran-
hati meluah


No comments:

Post a Comment